"A jövő óvodája"

TÁMOP 3.1.7-11/2 Referencia –intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése

"A jövő óvodája"

 

A támogatás összege: 3 000 000 Ft

Projekt menedzser: Lovász Edit

Gazdasági vezető: Szlovákné Persányi Zsuzsanna

A pályázat célja

  • · Az óvodapedagógusok továbbképzése. A képzéseken a referencia-intézményi szerepkörből adódó feladatokra való felkészítés történt.
  • · A referencia-intézménnyé válás folyamatát segítő eszközök vásárlása

A pályázat során megtartásra került képzések

 

Időpont

 

Helyszín

 

Képzés címe

Résztvevők az óvodából

 

2012. 10. 29-30

 

Kalocsa

A referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására való felkészítés (15 óra)

 

 

2 fő

 

2012. 11. 12-14.

 

Kiskőrös

A referencia-intézmény mintaértékű eljárásainak adaptációját támogató tevékenység módszertanának bemutatása – Referencia intézményi mentor pedagógusok felkészítése az adaptáció támogatására – egyéni (30 óra)

 

1 fő

2012. 11. 15-16.

 

Kiskőrös

Az intézményközi horizontális tanulásra való felkészítés (15 óra)

 

1 fő

 

2012. 11. 23-24.

 

Kiskőrös

A leendő referencia - intézmény kínálatának szakszerű és eredményes megjelenítését segítő képzés PR tevékenységek, és célirányos kommunikáció (15 óra)

 

 

1 fő

 

2012. 11. 26-28.

 

Kiskőrös

Vezetőképzés a leendő referencia-intézmények menedzsmentje számára. Elsősorban változásmenedzsment jelleggel az új feladat tevékenységeire fókuszálva (30 óra)

 

 

 

1 fő

2012. 11. 13.

 

Kiskőrös

Felkészítés a felsőoktatási gyakorlóhelyi funkció ellátására (8 óra)

 

 

2 fő

2012.12.03-08.

Budapest

Gyakorlatvezető, mentorpedagógus felkészítés (60 óra)

 

 

1 fő

 

2012.11.12-14

 

Kiskőrös

Tantestületi képzés (30 óra) – Referencia intézményi mentor pedagógusok felkészítése az adaptáció támogatására

 

6 fő

 

További tevékenységek

  • · Szakértői tanácsadó szolgáltatás 20 órában
  • · Fejlesztési tevékenységek:
    • A referencia tevékenységet irányító és ellátó team alakítása           10 óra
    • Működési rend kidolgozás    10 óra
    • Szakmai nevelőtestületi műhely forgatókönyvének elkészítése       10 óra
    • Eljárásrend kidolgozása a jó gyakorlatok átadására 10 óra
    • Értékelőlapok, fejlesztések kialakítása, ezek visszacsatolási eljárásrendjének kidolgozása 10 óra

Vásárlásra került eszközök

3 db laptop,

5 db fényképezőgép,

5 db CD lejátszó,

6 db pendrive,

80 db CD / DVD